Leona Lewis里歐娜-yesterdayLeona Lewis里歐娜-yesterday I just cant believe your gone我不敢相信你已經不在了Still waitin for mornin to come我仍然等著黎明的到來When i see if the sun will rise, in the way that your by my side當我知道太陽將會升起,如同澎湖民宿你我所知的方式Well we got so much in store我們有這麼多的回憶Tell me what is it i'm reaching for告訴我我在找什麼When were through building memories ill hold yesterday in my heart那些昨日銘刻於心的記憶仍在我的心中They can take tomorrow and the 租屋plans we made他們能帶走明天和我們所做的計畫They can take the music that we never play他們能帶走我們從未彈奏過的音樂All the broken dreams take everything所有破碎的夢帶走一切Just take it away, but they can never have yesterday就拿去吧,但他們永遠不可租屋網能擁有昨天They can take the future that we'll never know他們能取得我們未知的未來They can take the places that we said we will go他們能改變我們想去的地方All the broken dreams take everything所有破碎的夢帶走了一切Just take it away, but they can 591never have yesterday就拿去吧,但他們永遠不可能擁有昨天You always choose to stay你總是選擇留下陪我I should be thankful for everyday我應該感謝每一天Heaven knows what the future holds, or least where the story goes天堂知道未來掌握什麼,或者至少知道故租房子事在哪發生I never believed until now直到現在我才相信I know i'll see you again i'm sure我知道,我很確定,我會再見到你一面No its not selfish to ask for more並不是因為自私或是要求更多One more night one more day one more smile on your face再一買屋個夜晚、再一天、再一個你臉上的微笑But they can't take yesterday但他們永遠帶不走昨天They can take tomorrow and the plans we made他們能帶走明天和我們所做的計畫They can take the music that we never play他們能帶走我們從未彈奏過的音樂All the broken 賣屋dreams take everything所有破碎的夢帶走一切Just take it away, but they can never have yesterday就拿去吧,但他們永遠不可能擁有昨天They can take the future that we'll never know他們能取得我們未知的未來They can take the places that we said we will 房地產go他們能改變我們想去的地方All the broken dreams take everything所有破碎的夢帶走了一切Just take it away, but they can never have yesterday就拿去吧,但他們永遠不可能擁有昨天I thought our days would last forever我認為我們會永遠在一起But it wasn't 買屋網our destiny但這不是我們命中所注定的Cause in my mind we had so much time, but i was so wrong因為在我的心中有這麼多的時光,但我錯了 


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
買房子YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    il34ilqeip 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()